هر هدفی که انتخاب کنید، در صورتی که بر کارهای کلیدی و موثر تمرکز کنید و آنها را به خوبی انجام دهید، بیشترین پیشرفت را خواهید داشت، این یک اصل بسیار مهم است، پس اگر به دنبال پیشرفت و موفقیت هستید باید بدانید چطوری بر کارهای کلیدی و موثر تمرکز کنید.

 

برای اینکار ابتدا باید کارهای کلیدی و موثر را شناسایی کنید، البته ممکن است مجبور باشید زمانی را به شناسایی این کارهای کلیدی و موثر اختصاص دهید ولی مطمئن باشید ارزشش را دارد، اما چگونه این کار را انجام می‌دهیم؟

 

هدف مان هر چه باشد تا حدودی مشخص است که چه کارهایی مهم و کلید هستند، اما گاهی اوقات کارهای کلیدی خیلی واضح و مشخص نیستند، پس برای شناسایی آنها می‌توانید از دیگران کمک بگیرید و اگر چنین کسانی نبودند بهترین کار این است که به نتایج توجه کنید و ببینید کدام کارها است که با انجام دادن آنها نتیجه می‌گیرید و یا نتایج بهتری عایدتان می‌شود، اینطوری می‌توانید کارهای کلیدی و موثر را شناسایی کنید.


موفق باش کلیدی ,کارهای ,موثر ,شناسایی ,انجام ,تمرکز ,کارهای کلیدی ,موثر تمرکز ,تمرکز کنید منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

پایگاه آموزشی نوآموزان و یادگیری آسان طراحی سایت / سئو سایت فروش فلزیاب بونتی هانتر در تهران 09197977577 هر چی که بخوای هس isfahanpirayesh نفر ماه افسانه ای پایگاه تخصصی مهندسی ایمنی و عمران